Vær stolt-kampanje

Publisert: 22.09.14

– innholdet kan være utdatert

Kampanjen skal også gjøre det enklere for ansatte å dele kunnskapen med andre. 

Den bedriften med størst andel deltakere ved konkurransens utløp i desember 2014 blir vinner av konkurransen. For tiden ligger Lofotkraft godt an, og kampanjen og konkurransen kan følges på strømbassadør.no.

Nettsiden gir også informasjon om den viktige rollen kraftnæringen spiller i samfunnet.

Relevante artikler

Trenger du håndverker? Da er det lurt å tenke gjennom spørsmålet som nå stilles i den nasjonale Tettpå-kampanjen. Kampanjen skal hjelpe forbrukerne å velge seriøse håndverkere.
Med et solide ja-flertallet i Energiavtale 1-uravstemningen er EL og ITs sentrale tariffoppgjør ferdig. – En stor takk til alle tillitsvalgte og medlemmer, skriver Bjørn Fornes i denne hilsenen.

Søk på siden

Language
Language
Language

Gi oss en tilbakemelding

Vi setter stor pris på om du sender oss en tilbakemelding om du oppdager feil og mangler på nettstedet, eller om du savner informasjon.