Kampanjen skal også gjøre det enklere for ansatte å dele kunnskapen med andre.
Den bedriften med størst andel deltakere ved konkurransens utløp i desember 2014 blir vinner av konkurransen. For tiden ligger Lofotkraft godt an, og kampanjen og konkurransen kan følges på strømbassadør.no. Nettsiden gir også informasjon om den viktige rollen kraftnæringen spiller i samfunnet.
Relaterte artikler
Artikkel, Tariff, Tariffoppgjør
22. oktober 2025
Tariffpolitisk uttalelse
Fra landstariffkonferansen IKT/Spekter
Arbeidsliv, Artikkel, Tariff, Tariffoppgjør
22. oktober 2025
Landstariffkonferansene: Medlemmene former tariffoppgjøret
Høsten er tiden for landstariffkonferansene LTK i EL og IT Forbundet – en viktig arena der tillitsvalgte fra hele landet samles for å diskutere det kommende hovedoppgjøret.
Artikkel, Politikk
15. oktober 2025
Forslag til statsbudsjett: Flere relevante tiltak – og noen svakheter
Regjeringen Støre la onsdag fram sitt forslag til statsbudsjett for 2026. Budsjettet inneholder flere tiltak som berører EL og IT Forbundets kjerneområder – fra strømstøtte og fagforeningsfradrag til digital infrastruktur og kampen mot arbeidslivskriminalitet. Samtidig vekker enkelte kutt og prioriteringer bekymring.