I brevet, som er stilet til statsrådene Vidar Helgesen og Robert Eriksson, understreker hun behovet for å stå opp for norske interesser og virkemidlene vi bruker for å stoppe sosial dumping. Særlig viktig er det å beholde muligheten til å sette inn nye virkemidler, etterhvert som sosial dumping antar nye former. Brevet kan du lese her
Relaterte artikler
Artikkel, Tariff, Tariffoppgjør
25. mai 2026
Dette er forhandlingsresultatet på LOK
Her er gjennomslagene fra LOK-oppgjøret. Forklart enkelt, og hvorfor de gjør tariffavtalen bedre.
Artikkel, Tariff, Tariffoppgjør
21. mai 2026
Brudd i forhandlingene på Energioverenskomsten
EL og IT Forbundet og Fornybar Norge brøt 21. mai forhandlingene om Energioverenskomsten. Partene står for langt fra hverandre i flere viktige spørsmål