Kampanjen skal også gjøre det enklere for ansatte å dele kunnskapen med andre.
Den bedriften med størst andel deltakere ved konkurransens utløp i desember 2014 blir vinner av konkurransen. For tiden ligger Lofotkraft godt an, og kampanjen og konkurransen kan følges på strømbassadør.no. Nettsiden gir også informasjon om den viktige rollen kraftnæringen spiller i samfunnet.
Relaterte artikler
Artikkel
21. november 2024
Fortsatt to avtaleområder i staten: – Skuffende
Rikslønnsnemnda ga ikke LO Stat medhold i hovedkravet om fire likelydende tariffavtaler i staten, og LO Stat dømmes inn på avtalen YS sa ja til i årets tariffoppgjør.
Arbeidsliv, Artikkel
21. november 2024
EFTA vil ikke stanse innleieforbud: -Veldig bra
EFTA-domstolen bestemmer at innleieforbud i byggebransjen ikke er i strid med EØS. – Nå står slaget om innleie til høsten.
Artikkel
1. november 2024
Til minne om Ronald Rooth
Den 28. oktober døde tidligere forbundssekretær og tillitsvalgt Ronald Rooth, 96 år gammel.