Kampanjen skal også gjøre det enklere for ansatte å dele kunnskapen med andre.
Den bedriften med størst andel deltakere ved konkurransens utløp i desember 2014 blir vinner av konkurransen. For tiden ligger Lofotkraft godt an, og kampanjen og konkurransen kan følges på strømbassadør.no. Nettsiden gir også informasjon om den viktige rollen kraftnæringen spiller i samfunnet.
Relaterte artikler
Artikkel
23. oktober 2024
Historisk utvidelse av allmenngjøring innenfor elektrofagene
– En ordentlig styrking av lønns- og arbeidsvilkårene til flere tusen arbeidstakere i Norge.
Arbeidsliv, Artikkel
15. oktober 2024
Nye telenorkutt i distriktene
Telenor melder for andre gang på kort tid at et kontor ute i distriktene legges ned, denne gangen i Kristiansand. De tillitsvalgte og EL og IT Forbundet reagerer på selskapets sentraliseringsiver, og motvilje til å bruke teknologiutviklingen for å bevare arbeidsplassene.
Artikkel, Tariffoppgjør
9. september 2024
Enighet på Overenskomsten for IKT og Serviceelektronikk
EL og IT Forbundet og Virke kom til enighet mandag 9. september.