Kampanjen får oppmerksomhet

Publisert: 10.11.11

– innholdet kan være utdatert

Fram til i går hadde www.handlehvitt.no hatt ca 14.000 besøkende. I gjennomsnitt har de besøkende besøkt 2,5 sider på nettstedet. Gjennomsnittlig besøkstid er så langt 1 minutt og 17 sekunder. Den undersiden som er mest besøkt er “60 000, enklere og billigere”. “Betal via bank” har færrest besøk.

Besøk www.facebook.com/handlehvitt og hold deg oppdatert. Klikk gjerne på “liker” og fortell om siden til andre.

På Facebooksiden legges også informasjon om lokale aktiviteter. Sjekk www.facebook.com/handlehvitt og se hvor det deles ut bøtter mandag 7. november.

Nå er Gjør-din-bolig-bedre-messen i Trondheim avsluttet. Neste helg er kampanjen i Drammen.

Relevante artikler

Trenger du håndverker? Da er det lurt å tenke gjennom spørsmålet som nå stilles i den nasjonale Tettpå-kampanjen. Kampanjen skal hjelpe forbrukerne å velge seriøse håndverkere.
Med et solide ja-flertallet i Energiavtale 1-uravstemningen er EL og ITs sentrale tariffoppgjør ferdig. – En stor takk til alle tillitsvalgte og medlemmer, skriver Bjørn Fornes i denne hilsenen.

Søk på siden

Language
Language
Language

Gi oss en tilbakemelding

Vi setter stor pris på om du sender oss en tilbakemelding om du oppdager feil og mangler på nettstedet, eller om du savner informasjon.