eForvaltnings-konferansen 2013

Publisert: 11.12.12

– innholdet kan være utdatert

Årets konferanse tar for seg digitalisering av offentlig sektor. Regjeringens planer vil bli diskutert. De planene er veldig like det Danmark har gjort på dette området og det kommer en innleder fra Danmark for å redegjøre for deres erfaringer.

Konferansen tar også for seg hvordan denne digitaliseringen skal foregå i offentlig sektor. Juridiske, personalmessige og økonomiske forutsetninger står på dagsorden.

Innledere

Statsråd Rigmor Aaserud i fornyings- administrasjons- og kirkedepartementet er blant de som kommer og innleder på konferansen. Direktoratet for forvaltning og IKT (Difi), Kommunenes Sentralforbund (KS), Universitetet i Oslo (UiO), Sintef IKT og Datatilsynet er andre som kommer for å innlede.

Konferansen bør være relevant for saksbehandlere, IKT-ansatte, ansatte på arkiv og ikke minst ledere som bør ha kunnskap om hva som kan behandles automatisk og hvordan dette skal utformes. Også IKT-industrien, særlig programvareleverandørene, vil ha nytte av denne konferansen.

Praktisk info

Sted: Oslo Kongressenter, Folkets Hus, Youngstorget.

Påmeldingsfrist: 29. januar 2013.

Påmelding her, eller via konferanseprogrammet.

Konferanseavgift: 1900 for medlemmer, 2 500 kroner for ikke-medlemmer. Konferanseavgiften dekker lunsj begge dager, kaffe/te.

Hotellbestilling: Den enkelte må selv ordne overnatting/bestilling hotellrom.

Program og påmelding til eForvaltningskonferansen 2013.pdf

Relevante artikler

EL og IT Forbundet og Hemit HF er enige om opprettelse av tariffavtale og hovedoppgjøret 2022.
Natt til 15. juni ble det enighet i meklingen om lønns- og arbeidsbetingelsene til EL og IT Forbundets medlemmer i selskapet OneCo Networks.

Søk på siden

Language
Language
Language

Gi oss en tilbakemelding

Vi setter stor pris på om du sender oss en tilbakemelding om du oppdager feil og mangler på nettstedet, eller om du savner informasjon.