Vi styrker avdelingen for økonomi og medlemsservice og søker to nye medarbeidere
Publisert: 06.09.23
Vår avdeling har ansvaret for å innhente og registrere lønnstrekklister fra arbeidsgivere og innkreving. Vi yter service per telefon og e-post til medlemmer, bedrifter og andre deler av organisasjonen.
Både rutineoppgaver og problemer løses ofte kollektivt, og det er en fordel om du trives med en sosial og uformell arbeidsform. Med det sagt må du også klare å arbeide selvstendig med egne oppgaver. Er du løsningsorientert og initiativrik er sjansen stor for at du vil du trives hos oss. Du må kunne kommunisere godt muntlig og skriftlig på norsk. Arbeidsoppgavene kan endres over tid.
Vi bruker medlemssystemet Compendia. Om du har erfaring med bruk av Compendia ønsker vi at du nevner det i søknadsteksten, men det er ikke et absolutt krav – du vil få god opplæring.
Arbeidsoppgaver
- Registrere og behandle innleverte lønnstrekklister
- Følge opp innbetalinger og reskontroer
- Yte god service til medlemmer, bedrifter, kolleger og distriktskontorer på e-post og telefon
Ønskede egenskaper og erfaring
- Generelt god tall- og systemforståelse
- Erfaring med å bruke Office-pakken, og særskilt Excel, aktivt
- Gode samarbeidsevner og serviceinnstilling
- Engasjert og lærevillig
- Fordel med fagbrev innenfor kontorfag, eller relevant erfaring
- Kjennskap til fagbevegelsen er en fordel
Vi tilbyr
- Et meget godt arbeidsmiljø både faglig og sosialt
- Fleksibel arbeidstid, sommertid og mulighet for å trene i arbeidstiden
- Lønn etter tariffavtale og lokalt lønnssystem, god pensjonsordning
- En travel og interessant arbeidsplass
Søknadsfrist på stillingen er 17.september. Fullstendig stillingsannonse med mulighet for å søke finner du